Dagens Haff


Evelina Söderberg - Skit fin tjej, en av mina närmre vänner! Har in te träffat henne på år känns det som, vi gick i samma skola förut men sen gled vi isär när vi bytte. Jag saknar henne jätte mycket, och hon förtjänar den bäst killen i världen! Så haffa, men bara om ni är seriösa! ♥
Alice Lindzén - Skit fin tjej som äger Midwest. Hon är jätte söt och lång :) Hon är skit snäll och jätte rolig också haha :D
Maria Afram - Roligaste tjejen som finns, hon går i min klass och vi är dom enda som skrattar på lektonerna hahaha. Vi brukar "hjälpas" åt på proven för er som vill veta . Ne men seriöst, skit rolig och f1 katt jao :D
Tristan Jülich - Min bästa vän! Man kan lita på honom till 100, jag lovar! Han är den enda killen jag litar på så mycket, han är verkligen bäst! Man kan prata med honom om allt och jag vet att han håller det för sig själv :D Han är snygg också, så haffa tjejooor! :) Älskar dig!
Noel Flike - Skit snäll kille som jag va med ganska mycket med förra sommarlovet, han är jätte rolig och söt! :)

Valentino Bevilacqua - Lärde känna honom på Zinken, jag bjöd mig in till hans klass lite haha. Men är skit snäll och fett snygg! Så det är bara att haffa på ni :)

Kommentarer
Postat av: maria

loveu elsa<3

2011-12-29 @ 22:38:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0