Dagens haff

Vi kör som alla andra, vi har valt ut 3 killar och 3 tjejer som gillade min status på facebook! Och idag blev det:
David Faustino - Skit snäll och snygg kille som går i Åsöskolan som ligger på Söder. 97a! Han en av våra bästavänner och han ställer alltid upp för en! Haffaaa brudar! :D

Nils Jernsäther - Rolig 97 kille som är jete katt! :) Skit snäll men lite dryg sådär ibland mot mig, då gråter jag. Nej men seriöst, haffa lite så där smått ibland, ifall ni vill.. NEJ MEN HEJ NILS! :D ♥ Juste. haffa hans lillebror Calle Jernsäther istället, han e katt! Fast nils e också katt.

Max S. Holm - Snäll kille, som Elsa känner. Snögg och ärlig :) Så haffa tjejer, han har världens personlighet ♥

Jenny Glebenius - En av dom snällaste vi känner, så sjukt konstig men så underbar! Hon går i någon skola någonstans i någon värld, men hon bor i Blackeberg. Stalka henne! NEj men seriöst, Jenny är världens roligaste 98a! :D

Natalie Sandberg - Helt sjukt mongo! Största mongomuppen ever, jätte ful. Men jag älskar dig så mycket ändå Natalie! ♥

Elsa Bäst - Världens finaste vän, finns alltid där. SÅ HAFFA HENNE, bara ni är snela och hon förtjänar det bästa!

PUSS

 


Kommentarer
Postat av: natta

yeeah buuuddyy

2011-12-26 @ 22:17:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0