Dags för ett inlägg..

Statestiken sög idag, iofs våran uppdatering också! Idag så så sov Alex hos moi, vi åkte och mötte upp min fina vän Ida (som har skit snygga Hunter stövlar, for your information), vi åkte till ST Cupen och kollade först när hennnes lag spelade match, sen skulle vi kolla på killarna (Nils och deras lag) men det visade sig att dom spelade i en annan hall, så vi åkte till nästa hall, men då missade vi deras match... :/ Men vi såg massa andra snögga killar, haha! Efter det jagade vi lite Max, han langade dissen så jag åkte hem. Men nu ska jag sova, imorn ska jag fira nyår med släkten, tagga dunder fekkenation! Eller?


Maxis får stå för bilden, bara för jag ej har några bilder på den här datan, hhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0