In a perfect world...

Lyssnat på deppmusik, ätit chokladglass, snackat lur med bästevän och gråtit till sorgliga filmer.
Det är ungefär vad jag gjort denna jätteroliga kväll. Nejmen, var i stan under dagen med mami, spelade poker med min bror och hans brud när jag kom hem. Gissa vem som vann? Ouuuuff, jag äger. Nejmen okej, jag vann ett helt ciggpaket plus två extra, c000lt. Okej, jag har tråkigt just nu. Kan inte sova, är täppt i näsan efter allt gråtande och jag är skitkall efter att ha ätit glass. TYCK SYND OM MIG. Okej skoja, men seriöst. Ska kolla på fler sorgliga filmer nu, men först ska jag hämta mer glass... Uppdaterar senare istället, puss&hej.
Mitt halsband som jag värderar högre än ungefär, allt annat i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0