Du vet man lär sig av att va en ensam krigare.

Wiie, hade halvdag idag. Hur skönt som helst att sluta 11.30 lixom ;)
Stack hem direkt efter skolan, fixade mig lite osv sen stack jag till medis och mötte upp Tess, Suzana, Sally, Atra, Hedda, Madde och Ellen. Satte oss inne på pizzahut och åt maaat. Träffade typ halva min klass där, skitnajs. Efter att vi vait där i typ en timme så satte jag mig med boysen från min klass, snackade och hade det allmänt najs. Dom hade tävling om vem som kunde äta mest.. tjoooockisar på hög nivå! Erik vann till slut med 21 pizzabitar. Savo åt 20 sen sprang han in på toan och spydde hahah, skitäckligt! Men aa, hängde med dom till 15.20 då jag var tvungen att dra till mariatorget och gå på ett möte. Var där i typ en halvtimme sen stack jag hem, och tja, nu sitter jag här hemma framför min kära dator. Ska strax dra till vardagsrummet och snacka med min padre om massa småsaker och lalalala. Okej, det här inlägget vart väldigt långt nu, haha..
Uppdaterar senare, puuuuuuuss / julia'
hahahaha, fyfan vad söta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0