Baby, all I want for christmas... Is YOU

Känner mig så himla mycket lättare nu, bråkar inte längre med några personer. Känns faktiskt, riktigt skönt!

Imorn ska jag till Midwest, åker direkt efter skolan, slutar 12.00! Ska kolla om någon kan fota? :) Sugna på bilder? Anyway, ska nog träna lite sits, utan stigbyglar? Utan sadel? Får se!

På fredag ska jag också dit, med Alice! :D Midwest ska också flyttas till Tegelstallet, skit fint! Så det blir nog nice! Ska bli roligt att träffa Alice igen. :)

Kände att jag var väldigt bra på stycke-indelning i det här inlägget! Om Lois ändå såg... A i Svenska NEXT? Nu kör vi!


ROFFE!! Gah, så häftigt! Vill ni ha mer bildER? 2 bad


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0