'Cause after all, you do know best.

Sitter just nu i min underbara säng och fryser som jag vet inte vad. Mitt fönster har stått öppet hela dagen så det är skitkallt i mitt rum, blä! Men snart så blir allt bra, för om 4 minuter så börjar CSI. KÄRLEK!
Men aja, idag var jag i skolan. Mina måndagar är fett chill, så jag klagar ej. Men missade No:n för att jag var på hälsovårdsundersökning hos skolsyster. Blev lite halft busted osådär, men det skrattade jag bort så himla fint. Men skitsamma, nu ska jag gå och hämta cola, trots att jag ej får dricka cola efter min undersökning..
Skitsamma, uppdaterar senare eller något. Puss&hej / julia'
Gammal bild, hahahahahaha orkar ej. Ser ut som en upfuckad åsna, men det är okej. Jag bjuder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0