Det här är en rubrik, bara så att ni vet det.

Men shit vilken bra uppdatering jag & Elsa har, jo tack jag vet det.
Skitsamma, just nu sitter jag och lyssnar på gamla inspelningar på min data.. väldigt intressant att lyssna på faktiskt, fast nej jag ångrade mig. Har skitkonstiga inspelningar från i somras med Elsa, på riktigt vi måste vart höga när vi spelade in dom.. Men skitsamma, på tal om Elsa så väntar jag faktiskt ett samtal från henne snart, och när hon ringer så ska jag springa fort som vinden över gården hem till henne, och där ska kvällen spenderas. Vi ska svara på frågestunden är det planerat, woho för oss! Aja, ska gå och hämta cola nu, känner att jag alltid skriver så.. Aja, uppdaterar senare om jag orkar, puss&hej. / julia'
JAG DÖR VAD MIN BROR VAR SÖT NÄR HAN VAR MINI, KOLLA LIXOM?! OMG JAG DÖÖÖÖÖR!
te amo te amo te amo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0