I'd cross the desert to be where you are.

Men tjaaaa!
Just nu sitter jag här framför datan, nyduschad och fräsch, och väntar på att min pappa ska laga mat till mig. Vet inte vad han ska göra, jag sa att han fick välja. Hm.. inte så smart kanske? Men skitsamma, det blir säkert jättebra ändå. Men a, kom hem för typ en timme sen. Ifrån Midwest alltså, följde ju med Elsa idag. Det var faktiskt riktigt roligt, väldigt oseriöst osåå. Fick tillochmed testa att rida ponnihästen. Eller okej.. fick skritta fram henne, haha. Hade värsta ultimata kläderna, fast nej. Men skitsamma, ska sluta skriva om Midwest nu och börja plugga. Har prov imorgon och på onsdag, så måste plugga som fasen. Och det ska jag göra nu. Uppdaterar senare, puss ♥ / Julia!
Min finaste skatt, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0