Julia Magdalena Katarina Sofia Åhlberg

Blir tvingad att skriva ett startinlägg, och berätta lite om mig själv osv. So here we go! :
Mitt namn är Julia och jag är snart 14 år gammal, född i december 1997. Går Mariaskolan, i klass 8A. Trivs finemang, lite knas med lärare osv, men det rullar på bra ändå. Eller a, när jag väl är i skolan så rullar det på. Blir ofta så att jag stannar hemma och skippar helvetet, ursäkta språket. Men jag är inte ett stort fan utav skolan direkt.. Men skitsamma, jag bor i en 5:a på södermalm med min biologiska familj bestående utav en mamma, pappa, storasyster och storebror. Har inte så mycket att säga om min familj, inte mina största idoler direkt. Men ja, på fritiden brukar jag vara ute och drälla på stan, som mina föräldrar kallar det. Själv kallar jag det att vara ute med kompisar, men skitsamma. Jag red förut, på ridskola. Men har nu bestämt mig för att lägga ned ridningen efter 8 år. Eller iallafall ridning på ridskola. Ska eventuellt skaffa egen ponny, eller hyra, men vi får se hur det blir med det! Men a, har inte så mycket mer att skriva om mig själv. Men om ni undrar något så är det bara att slänga in en kommentar, svarar på allt! :D Eller nästan iallafall..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0