Rubrik'

Hejhejhejhallå.
Idag har jag varit i skolan från 08.20 - 14.20, det var väl lite roligt. Fick adhdanfall på min musiklärare men annars var jag riktigt duktig. Gissa vem som fick A på sitt noprov? Inte jag iallafall, hihi. Gjorde aldrig provet idag, ska göra det nästa vecka istället. Kände att jag behövde plugga lite mer osv, så jaa.. Får se hur det går nästa vecka ;) Men aja, ska alldeles strax hämta colan ur kylen och sen kolla senaste TVD avsnittet. Och om några timmar blir det stallet. Sista ridlektionen, sen är det över. Ingen mer ridskoleridning. Aja, ska hämta colan och någonting att äta nu. Uppdaterar senare ikväll, puss ♥ / Julia!
Sämst kvalite på bilden, och snälla mobba inte min sits och blabla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0