Svar


Svar; Gillar inte att skriva såna här svar i ett inlägg men jaja. Nästa gång skriv en blogg adress eller något så jag kan skriva till er istället, men iaf. Först och främst så ni vet: Jag brukar inte rida med snodd.
Men jag gör det på Midwest, för hon är väldigt stark och blir mycket mjukare och lättare att rida då. Hon blir faktiskt mer framåt då tycker jag, sen är hon väldigt svår att få att gå i form och hon slänger gärna upp huvudet. Så jag rider henne med snodd för att hitta formen lättare. Sen har jag snodden på i början och tar bort den senare, för att jobba lite jag med. ;) Och ja, typ det. Puss!


här ser ni snodden, höhö! :) och är ej så fet, tröjan bullar upp sig...
/Elsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0