För du tömde mig på allt, även styrkan och modet.

Tja gullungar.
Kom nyss hem efter en dag på eriksdalsabadet med min klass. Herregud, är det enda jag har att skriva om det. Nej jag skoja, men på riktigt.. några killar i min klass höll på fett mycket med mig, Tess och Suzana. Vi var tvungna att gå med ryggen tryck emot en vägg, annars var bikinin uppknuten på 1 sekund. Även fast vi knutit dubbelknutar ågrejer.. Fattar inte hur dom lyckas? Men nog om det. Jag ska alldeles strax fixa fram något att äta och sen starta en film eller så. Det är skitkallt ute och jag håller typ på att bli sjuk så blir nog att chilla hemma ikväll. Men aja, uppdaterar senare om jag hittar något att skriva om, puss&hej!
Du får allt det jag kämpar varenda dag för att få, utan att ens behöva anstränga dig. Du får allt det jag saknar om och om igen. Men du kastar bort det utan att ens tänka dig för. Du kastar bort det direkt som om det vore skräp, men allt det du får - det kommer tillbaka. Du får nya chanser, hela tiden, men gör alltid samma misstag.
Det jag skulle behandlat som den dyrbaraste diamant, det kastar du bort utan att ens blinka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0