'Cause I honestly believed in you.

Skulle gått i skolan idag, men orkade inte. Stannade istället kvar hemma och kollade OTH hela dagen, tills jag blev avbruten utav att Elsa stod utanför mitt fönster och ropade på mig, haha knasboll. Följde med henne till ica, köpte cola och chips. Sen gick jag hem och fortsatte kolla OTH. Just nu sitter jag vid min bärbara data, lyssnar på musik och snackar med min vackra på msn. Har inte varit inne på 132757637356375 år, men aa. Ska snart stänga ner den här datan för att fortsätta kolla OTH. Uppdaterar senare istället, puss&hej / julia'
gladast i stan? ååååh, vill kunna le med tänderna utan att se ut som.. sådär?! haha bjuder

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag har en fråga..

På din förra blogg skrev du att folk skulle kommentera låtar, så skulle du göra covers på dom. Kommer du göra det eller dog det när du bytte blogg? Och ännu en fråga, när ska ni svara på frågestunden?

2011-11-29 @ 22:31:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0