Fuck this I'll just be a rockstar

HOLA! Nu är jag hemma från en sjukt lyckad kryssning! Vi har badat pool, dansat, sovit, ätit mumma, skrattat och spelaaat! NICE! Party all night, sleep all day lixom! Snart ska jag ut med Magda och äta pizza, blev sjukt sugen när Kevin, Mickan och Lollo (OMG, som jag saknar henne!!!) kom hem med det, så nu blev det pizzatime! Yummy!
Imorn ska jag till Midwest och mysa och mocka och mysa och mocka, hehe. Ingen ridning! :)
Juste, kommer ni ihåg att jag var på helgläger på karlshem förut? Hade då en ponny som heter Kajsa Kavat. Anyway, hon står på Rasta nu och hennes ägare (som hyr henne) Tyra, undrade om jag ville ta hand och rida henne i helgen! Gissa om jag blev happy? Men det gick ej eftersom dom skulle åka till Fjällen idag, så jag hann inte åka till Rasta för att gå igenom allt. Bajs! :(
Kajsi Kavati ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0