HoLa

Har största bloggtorkan just nu, vet inte vad jag ska skriva eller någonting. Därför har alla mina senaste inlägg varit bilder eller korta inlägg om att jag inte orkar blogga. Inte så jättekul att läsa direkt, jag vet. Men idag ska bli annorlunda! Jag ska träffa Elsa så det kommer säkert upp ett inlägg under dagen eller ikväll om vad vi gjort och så. Eller så gör det inte det, vi får se. Men aja, nu ska jag upp och äta frukost, kolla lite tv och alla sånna där skittråkiga morgonprylar som jag alltid gör. Sen ska jag ta en lång dusch för att jag känner för det. Intressant att veta, jo tack jag vet det. Men okej, nu räcker det med uppdatering. Puss&hej!


Två bilder jag hittade på min data, haha skitsöta osv.
Bilderna är tagna för snart 2 år sen, så kommentera ingenting om dem är ni snälla.
Vi var små, dumma och jättesöta. End of story, punkt slut.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Julia har ihopväxta ögonbryn på första bilden usch vad ful

2012-01-13 @ 19:20:00
Postat av: Anonym

magda har ihopväxta ögonbryn usch vad ful

2012-01-13 @ 19:21:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0