Mikaela Lazaroff

Nu ska jag skriva ett kort inlägg om min älskade finaste sötaste vän Mickan! (Tro inte att hon tvingar mig, för så är det verkligen inte....!!!)
Mikaela är jätte rolig att vara med, men kan vara väldigt dryg ibland!! Känner henne genom min storebror Kevin, dom e tsm (shh, ni får inte berätta då dödar dom mig). Så Mickan är här väldigt väldigt vädligt väldigt ofta... Ibland när Kevin spelar så brukar Mickan komma ut och vi brukar hänga lite, ni vet chilla i orten. Vi gick bus eller godis för några månader sen, hahaha det var jätte kuligt! Men anyway, ville bara att ni skulle veta att Mickan är jätte söt och snäll! (Sen att hon skriker ganska ofta - för att Kevin slår, puttar henne i badkaret oh sätter på vattnet, sparkar och gör så Mickan svimmar hela tiden - tänker vi bort! ;))
Puss på dig fina Mickan!!!
titta vad fin ♥

Kommentarer
Postat av: Ida

Sv; Jo men tror du har gjort det med några ;)

2012-01-10 @ 06:53:03
URL: http://alltidida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0