ST Cupen I Mitt Hjärta

Hola! Igår åkte jag med bästavännerna (Ida, Magda och Alexandra) ut till Tyresö och kollade på ST cupen igen, det är så sjukt roligt där, haha! Vi tävlade (genom att kolla vem som kunde få mest "genomgångar" genom dörrarna, haha), kollade på fotboll, snacka med snygga killar, kaxade mot en tjock kille (hahha), träffade min Gympa Lärare i skolan (PINSAMT!!!) och massa annat! Hade iaf skit kul! DAZDAZ! Fast jag kollade mest på Hammarby IF FF P97:2 (stolt som kan hela namnet, woopA!) Sen sov jag hos Ida, mys! Idag har vi kollat på Disney Channel och sen åkte jag hem.
Nu ska jag plögga lite mer, vi hörs!


Sugen på lite mer bilder från nyår? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0