NOVA MÖLLER


Världens finaste och bästa vän. Hon finns alltid där för en, stöttar en igenom allt. Vad det än är, jag svär. Hon är en underbar vän som man absolut inte vill förlora när man väl fått henne. Hon har allt man vill ha i en vän, vill man ha roligt så är det bara att träffa henne (ej något sexuellt hehehehehe), och om man behöver tröst så är det bara att ringa. Hon ställer alltid upp för en, som en äkta vän ska göra. Hon är vårat allt, vår syster och bästa vän. Och vi svär, om ni gör henne illa mentalt eller fysiskt så kommer vi cutta er upp och ner. Fattar ni? Hon är det bästa jag har, så back off bitches. Hon är min! Nejmen seriöst, jag kommer skada den som gör henne illa. Riktigt jävla mycket, hihihi. Aja, tillbaks till ämnet. Nova är en underbar person, både på in och utsidan. Hon förtjänar det allra bästa i världen, så den som planerarar att driva med henne kan tagga så långt bort som möjligt tack så mycket. Men aaaaaaaa, Nova är bäst bäst bäst bäst bäst bäst. Och vi älskar henne såhäääääääääääääääääääär mycket. PUSS PÅ DIG VÅRAN FINASTE ÄLSKLING!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0