1 minut kvar...

Har inte haft tid att uppdatera idag, sorry för det.
Var först i skolan, det var faktiskt en bra dag. Hade engelskaprov på morgonen som jag inte hade pluggat till alls, men det gick skitbra, är supernöjd! Sen hade jag lite andra roliga lektioner, fick sen sluta tio minuter tidigare från matten för min mattelärare älskar mig ♥ Okej, skoja, han typ hatar mig.. men jag kom tidigare så hade avverkat min tid innan lektionens slut. Men aja, efter skolan stack jag hem direkt. Duschade i typ två timmar, sen somnade jag i soffan hehe. Vaknade av att Elsa ringde mig, hihih. Var vaken i typ en timme, sen stack jag och resten av familjen till vårat bkade bord på Maestro, hade jättetrevligt. Skrattade och var glad hela tiden, fick även reda på lite saker som jag gjorde när jag var liten.. haha pinsamt! Men aja, kom hem för typ en kvart sen efter att ha varit ute en stund med min storebror. Men aja, nu ska jag hoppa in i duschen lite snabbt sen ska jag sova. Måste upp till skolan imorgonbitti också. Uppdaterar senare, puss&hej / julia'
14 år, tralalalalala.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0