Standard

Kom nyss hem, fryser häcken av mig. Vi har varit och röjt Söders Gator ! Untz! Först träffade vi Mikkel, Tristan och Calle. Vi gick på Hammarby bandy match fort. Sen satt vi och hängde lite utan för Coop, standard! Efter det gick jag och Elsa till MUK, där träffade vi massa folks. Bl.a. Alexandra och Ludde, längesen! Efter det stack vi till Gamla Maria och träffade Ebba och David. Mys på hög nivå! Nu chille dillar vi hemma hos mig, hihi hoho haha hehe.

Men innan allt detta träffade vi Ida och Sajmon. HIHIOHOHHAHA vi va på Hollister först sen hemma hos mig. HIIHOHOHHAHAHA

Massa drama.... hehehe....

Men allt e kanske löst nu, det får ni veta i nästa avsnitt av GOSSIP GIRL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0