You gotta hold your head high

Tjenixen! Igår somnade jag ganska sent, först så snackade jag lur med Max sen Nils sen Max igen sen Max och Ida och sen Max igen, sen somnade jag lite. Och typ vid halv 6 så vaknar jag av att mamma skriker: "Ring polisen någon! Din subba!" lite brutalare men anyway, så jag vaknar i fullpanik vet inte vad som hänt men slänger mig på luren och ringer polisen! Sen springer jag ut i vardagsrummet och ska kolla vad som hänt, men då har den där tanten sprungit iväg. Alltså jag bor på nedrebotten, och då hade en kvinna hoppat över våran balkong, kastat över en "Dramaten" med Champange i, och sen skulle hon ta nästa "Kylväska" som står på balkongen, men då vaknar mamma och dom har typ dragkamp,( som ni vet dom har i filmer om ett par skor i ett Shoppingcentrum), anyway så den där tanten tog våra saker och skulle precis hoppa på nästa. Vi hittade lite saker som tillhörde henne som hon dumpat utanför våran balkong (tror inte hon hann ta med sig det), men vi har gjort Polisanmälan och allt.
Men idag ska jag fira Nyår med släkten, så jävla kul alltså! Kommer blir värsta FEZTEN, eller något sånt... Ska iaf ringa min bästa friend Ida innan tolvslaget så vi firar tillsammans ! :D ♥
Ganska kort inlägg, så snel jag har. Creed till er som orkade läsa, haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0