Elsa Manzano

Hej alla kära läsare!

Om mig? Jag är då en av oss som kommer blogga, jag heter Elsa Manzano, 14 år och bor på Söder. Allmänt tråkigt på söder faktiskt, ingen big deal! Iaf, bor här i lägenhet med min mamma, storebror och hund. Morgan, Kevin och Pepzi förövrigt. Men ja, trivs väl här och i min skola, Mariaskolan. Rolig klass, allmänt sociala. :)

jätte stor bild på moi

min förövrigt fina klass! :)

Min fina doggie!
På fritiden?
Älskar hästar! Och nej är ingen liten p12 tjej som har: I ♥ HORSES tröjor osv. Jag vet, man kan tro det. Jag är känd som klassens hästtjej typ, men jag galopperar ej omkring osv ahaha! Nej men srsly, rider 2-3 gånger i veckan på min Medryttar-ponny Midwest, ett sto på 14 år. Hon ska jag dock inte rida så länge till, då hon är ute på annons. Over and out, nej men... Förutom att rida så gillar jag även att fotografera, fotar allt mellan himel och jord! Men roligast är ju att fota poni heztar...

Den berömde Midwest då!

random bild jag fotade hos pappa!
Vem jag gillar? Jag gillar inte någon, jag ÄLSKAR Justin Bieber och One Direction, speciellt Niall! Dom är typ mina gudar. Gillar också Twilight, Team Edward, for life hehe! Men nu måste jag sluta skriva, hoppas ni fått reda på lite om moi, höhö! Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0