I'm back bitches!

Halvt seriös rubrik...! Nej men nu är jag tillbaka på boggen. Med lite uppdateringar.

Igår var jag ju på TWIDAY med Julia, så jävla kung! Obeskrivligt! Hade så sjukt roligt, kväll att minnas? No shit. Och för att inte tala om Breaking Dawn, BÄST!! Åh, Edward så jävla snygg får flipp! Seth, min BOOBOO ♥ AH, no words. Blir sprallig bara jag tänker på det. Men det var verkligen jätte roligt, kom hem vid halv 3 ? Somna direkt typ.


The best day of my life, lalala

Imorse försov jag mig, så jag hann bara vara med tjugo minuter av min Bild. Men ändå, hann med lika mycket som dom andra. Var väldigt glad idag, don't know why... Tills efter lunch, Svenska lektion + Med Lois. + Som förövrigt är 1 timme och 20 minuter = Not good for me. Har väldigt svårt att sitta stilla, så jag drog upp min mobil på slutet för att kolla vem som messat. Kunde lixom varit någon skit viktigt, tänk om någon dött? Men som tur var så var det bara Alice som levde! Men anyway, Lois min lärare såg att jag messade så hon tog min mobil = sur Elsa, to bad. "Råkade" spotta henne i ansiktet + säga några elaka saker = Inga betyg i bild eller svenska...


Vet inte varför jag la upp den här bilden, antagligen för att bilden är ren kärlek och ponnyn är otroligt saknad!

Annars för er som vill veta så... Är det drygt en vecka kvar tills Horse Show!! :D Taggad! Och i helgen kommer svaren till FRÅGESTUNDEN! Don't forget! ;)
Och.... Jag ska till Midwest på fredag, yay! Har även två prov då som jag ska plugga till nu..

Rörigt inlägg, men ni överlever. Annars... to bad. PUSS !


Bjuder på en till bild på älsklingen!


Kommentarer
Postat av: Elsa Boqvist

Va kommer du inte få något betyg nu? :O

Hennes flip var ju helt cp.

2011-11-16 @ 20:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0