It's the most beautiful time of the year

Hejsan hoppsan! Idag gick jag hem direkt efter skolan, förutom att jag åkte Tunnelbana med Tristan och Magda, men det gills väl inte? Men whatever, kom hem och har pluggat sen 15.30. Har en kort paus nu, min nya tröja kom igår btw! Efter en evighet... Men ska återgå till pluggandet snart, you'll see.. Anyway, imorn ska jag som sagt ut till bästa Midwest. Ska promenera henne, för hon har blviit vaccinerad så det blir ju nice. Sen åker jag hem och träffar några, kulers. Annars rullar livet på, inget särskilt har hänt. Eller jo, hoppade ju Midwest i tisdags. Film kommer när jag orkar. Eller ja, jag "hoppade", hihi.


Första gången, ♥


Kommentarer
Postat av: Elsa

BLOGGA MERA! <3

2011-11-24 @ 21:13:28
URL: http://elsaboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0