I'm sorry, I can't be perfect.

Hello sunshine's.
Kom nyss hem efter att ha varit ute på promenad i fyra timmar. Har gått hur mycket som helst, och har skitont i benen. Hade lixom träningsvärk redan innan jag gick ut.. Men aja, snackade lur med min soulmate under hela promenaden. Dock så dog min iphone efter typ en halvtimme, lucky me så låg min gamla mobil i jackfickan och den hade 100% batteri! Men aja, jag har inte ätit middag än, så ska nog börja dra mig emot köket för att äta något. Är skithungrig, men det är nog inte så konstigt.. Aja, uppdaterar senare om jag hittar något vettigt att skriva om. Puss ♥ / Julia!
Jag älskar dig, oändligt många varv runt jorden och tillbaks igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0