I don't wanna be a stupid girl.

Kom nyss hem ifrån Manzano's crib. Det var väldigt speciellt. Vi skulle ju egentligen svarat på frågestunden, men när vi filmade så fick vi lite små skrattattacker som förstörde allting. Och ja, videon vart bara allmänt sär. Sen skulle vi göra ett nytt försök, men vi kollade facebook samtidigt, så när vi filmat en stund så får vi flipp på en ändrad relationsstatus, så den videon failade också. Därför besvaras frågorna en annan dag istället!
Men skitsammma, nu ska jag duscha lite snabbt, sen ska jag byta till min bärbara dator. Ska spela in lite covers efter duschen, wiho! Uppdaterar senare, när det nu än blir.. puss&hej. / julia'
Skitfin bild, jo tack jag vet det. Mobba inte är ni snälla, har fetaste bildbristen just nu = hejsan egoboost!

Kommentarer
Postat av: Kristina

fan va ful du är!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

RAKA INTE BORT DINA ÖGONBRYN

2011-11-20 @ 20:44:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0