Vos amo ab imo pectore

Hej, blir ett snabbt inlägg nu!

Igår gick det bra hos Midwest, mockade i 2 timmar? Fast den mesta tiden gick åt till min och Beccas granfejd om vems häst som är finast... Anyway, ryktade i 1 timme sen ledde jag henne i typ 20 minuter. Hon var väldigt pigg! Sen kom Ellinor och frågade om jag skulle ta bussen, då vart det snaabbt byta om och fylla höpåsar. Sen sprang vi till bussen. När jag kom hem så var jag utelåst, gick hem till Magda och där va vi ett tag. Sen hem till mig, tills jag däckade på golvet. Då gick Magda hem.

Idag blir det Gymnasiemässan med Mamma. Träffar kanske Magda där? :)

Imorn blir det Horse Show hela dagen, ska köpa nya ridstövlar och lite annat nödvändigt ;) Taggad!


hahahaha, orkar inte hahaha


Everything will be okay in the end
If It's not okay, then It's not the end.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Heter inte Julia egentligen Magda...?

2011-11-26 @ 16:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0