They make us human.

Träffade inte Elsa idag, istället har jag haft ta-hand-om-mig-själv-dag typ.
Klockan nio på morgonen gick jag ut för att springa. Sprang ner till tanto, sprang längs med vattnet och upp vid tanto fotbollsplan. Där träffade jag en brud som jag gick på dagis med och henne polare. Stannade och pratade med dem, "spelade" även lite fotboll haha. Sen sprang jag vidare hemåt. Kom hem runt halv elva. Hoppade direkt in i duschen, duschade av mig lite fort, tvättade håret och blabla. Sen tappade jag upp ett bad. Hade ansiktsmask, hårinpackning, rakade mig, u name it. Efter det var jag skittrött, höll typ på att somna i badkaret haha. La mig och sov i typ en timme eller något, skitskönt. När jag vaknade var klockan nästan fyra, så jag satte mig framför tvn med täcke och kudde och startade en film. Black Beauty blev det, det var så länge sen sist. Och eh ja, jag grät hur mycket som helst.. Men aja, nu har jag precis ätit middag med familjen. Och ska snart ut till tvn igen, wiho. Uppdaterar senare, puss&hej!
Arkivbild, orkar inte leta upp någon bättre. Har fetaste bildbristen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0