c00l

Orkar inte skriva om min kväll i detalj, har hänt rätt så mycket. Men en rolig grej som hände var att jag och Elsa åkte till G-äng för att träffa Mickis som var på släktfest. Och när vi stod i trapphuset och snacka med henne så kom hennes mamma ner och bjöd in oss till deras kusiner. Det var skitpinsamt i början, men efter ett tag, herregud vad jag älskar Mickis släkt. Såjävla sköna, jag dör! Vi lekte julklappsleken och lyssnade när Mickis släkt sjöng och spelade gittar. Skitduktiga! Men aja, vi åkte därifrån efter typ en timme. Mötte upp Nova när vi kom till söder, stack sen hem till Mickis. Simona kom dit också. Satt i Mickis vardagsrum, chillade oså. Men efter typ en halvtimme ringde Mickis mamma och sa att hon var utanför så jag och Elsa fick panik, tog våra skor i händerna och sprang ut i trapphuset. Vi fick egentligen inte vara hos Mickis så jaa.. Men skitsamma, nu är jag hemma iallafall. Sitter och snackar skype med Alex, treeevlans. Okej skitlång och ointressant inlägg, iknow. Uppdaterar senare, pospos.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0